Anya hazament

2009.09.15. 06:55

 

 

Már majdnem két hónapja. Hiányzik, nekem jobb volt amíg itt volt, de tudom, hogy neki is megvannak a megszokott mindennapjai, a saját élete. Mióta hazament minden nap sokat beszélünk telefonon, hogy kivel mi történt aznap. Már jobban érti és jobban el tudja képzelni ha mesélek valamit a mindennapjainkról...

 

Például járt azon a helyen is, ahol nemrég egy gyönyörű tájképet sikerült fotóznom. Egy aránylag új, HDR technikával készült a kép, amitől sokkal aprólékosabb, részletekben gazdagabb látványt nyújt, mint egy "hagyományos" digitális fotó. Annyira jól sikerült a kép, hogy kíváncsi voltam mit mondanak a szagértők és feltöltöttem néhány művészeti és fotós oldalra. Igen jó kritikákat kapott. :)

Ezért kitaláltam, hogy meglepem Anyát a szülinapján és nagy méretben, bekeretezve eljuttatom neki. Ez ugyan csak félig jött össze, mert online rendeltem meg az Ő címére, úgyhogy a keretezést már Anya oldotta meg. Amikor meghallotta, hogy milyen csomagot fog kapni, nem igazán volt elragadtatva, amitől egy kicsit el is szomorodtam és már azon törtem a fejem, hogy milyen más ajándékkal lephetném meg. Aztán amikor meglátta a képet teljesen lelkes lett, azt hiszem tényleg nagyon örült neki, valószínűleg nem erre számított. :) 

 

Azt mondta ez csodálatosan szép és tényleg olyan mint amit Ő látott amikor ott járt. Megkérdeztem, hogy utólag milyen volt az ittléte, amire azt felelte, hogy nagyon jó és nagy kár lett volna kihagynia ezt az utat, rengeteg gyönyörű helyen járt.  Én még azt is hozzátenném, hogy az Anyám nagyon vagány volt! Egyedül, egy ismeretlen országban, nyelvtudás nélkül elment vásárolni és sok kiránduláson jobban bírta a strapát mint mi összesen.  :) 

 

Íme a remekmű:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr921387634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása