Blogfarigcsa

2008.12.30. 07:46

 

Pár pillanat és itt az új év, az új kezdet. Induljunk tiszta lappal... esetünkben új blog külalakkal! Azt hiszem eléggé látványosra sikeredett a váltás, szerintem egész jó lett. Nem volt túl egyszerű dolgom, de most elégedett vagyok magammal és nagyon örülök a művemnek. :)

 

A blog.hu a bloggerek és bloggerinák nagy örömére új sablonokkal rukkolt elő, ezek közül választottam ki  ezt , tulajdonképpen ez volt az alap, csak egy "kicsit" átfaragtam. Először még én sem tudtam pontosan, hogy milyen is legyen, csak nagy vonalakban. Az első nekifutásra sok mindent elrontottam a színekkel, ezt  ide kattintva megnézhetitek, de mint látszik sikeresen korrigáltam a tévedésemet.

 

Szóval csináltam magamnak egy teljesen egyedi, személyreszabott blogot, ami nekem nagy dolog, mert mint tudjuk én hülye vagyok a blogfaragáshoz. :DDD

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr19848103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása