Évforduló

2008.04.29. 14:39

 

Ma van egy éve, hogy Blogolodom :)

 

EGY ÉVES A BLOGOLODOM!

 

Hogy ez kinek és minek jo, vagy rosz, mindenki döntse el maga. Viszont az kétségtelenül pozitiv tény, hogy sokmindent a blogolás miatt tanultam meg, mint pl. a html kódok kezelését ( na jo, csak nagyon alap szinten... se :DDD ) és sok más, a számitogéppel és az internettel kapcsolatos dolgokat. Tanulni pedig mindig jo és a mondás szerint sosem késö. :) Azt csak én tudom, hogy mikor és hányan olvassák a blogot, a statisztikám szerint amikor egy kicsit elhanyagolom az irást, az olvasás is csökken és amikor gyakrabban irok, az olvasás is nö. Tehát átlagban a postok gyakorisága egyenesen arányos az olvasások számával. Szoval ez egy tipikus "én blog", amit megprobálok elrejteni a nagyközönség és a guggli elöl egyaránt, a fenének sincs kedve az index, vagy a blog.hu cimoldalán szerepelni. Elméletileg nem könnyü rátalálni, de azért volt már arra is példa, hogy olyan is idetalált, akinek nem én adtam meg a cimet.

 

Amiota irok nagyon sok pozitiv visszajelzést is kaptam, sokaknak tetszik a stilusom és élvezettel olvasnak rendszeresen. Többen javasolták már azt is, hogy irjak könyvet. Erre csak azt tudom mondani, hogy semmi sem lehetetlen, talán egyszer annak is eljön az ideje.  Bár az igen vaskos könyvecske lenne... :)

 

Mindenesetre én örülök annak, hogy megoszthatom veletek az életkém aprobb momentumait és jol esik, ha itt egy kicsit bensöségesebb és jo hangulatban töltitek el ezt a kis idöt. Köszönöm, hogy olvastok, tegyétek továbbra is! ;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr94475342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása