Golyareality

2008.04.07. 07:35

 

Nemrég eszembe jutottak a golyák és a golyakamera, ezért rákerestem a neten, de akkor még csak üres fészkeket találtam minden webkamerán. Ma ismét eszembe jutottak, ujbol rákerestem és már találtam egy szép tojásos fészket, amint épp az egyik büszke tojástulajdonos rendezgeti a családi otthont. :)

 

Ugy olvastam most két tojás van a fészekben, amit nagy gonddal takargatnak és felváltva öriznek a golyákok. Azt is tudni kell, hogy ezek bizony a tavalyi golyaszülök, névszerint Ludmilla és Chuck.

 

Az élö képet oldalt a "kedvencek" listában a golyakamera szora kattintva, utána a kinyilo ablakban a golyára kattintva megtekinthettek bármikor, (akár minden nap többször is). De aki szeretné, a DKKI Darány honlapjárol letölthet videokat is és olvashat a történésekröl is. Érdekes nyomonkövetni a golyacsalád mindennapjait ilyen közelröl, én a mult évben rendszeresen néztem a golyarealityt. :)

 

Azért ide is beszurom a linket és egy képet a büszke kéttojásos golyamamárol. :)

http://www.kki-darany.hu/

 

Update: még lefekvés elött bekukkantottam a golyafészekbe és mit láttam? Golyaszexet! :DDD Sikerült gyorsan le is szednem a képeket, avagy igy készült a harmadik tojás...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr26414627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása