Jelentem megkaptuk amire vártunk. Elküldtük az útleveleinket a hivatalos szerveknek, hogy belepecsételjék a Permanent Resident státuszunkat. Ha visszaküldik a pöcsétes papírjainkat (elméletileg kb. 15 munkanap múlva) ki kell lépnünk az országból és vissza, a határon intézkedünk egy sort és akkor már hivatalosan is meg lesz a letelepedési engedélyünk.

 

Amíg a formalitások zajlanak, mi készülünk a költözésre, két év vancouveri tartózkodás után elköltözünk Torontóba. Azt nem mondhatnám, hogy repesek a boldogságtól főleg így a tél beálltakor. Mire megszoktam és megszerettem itt, mire látom a szépet és élvezném, mire kialakultak igaz barátságok, mehetünk is tovább, megint vár a nagyvilág...

Sokan azt mondják, hogy nekem biztosan tetszeni fog ott is, egy kicsit más világ, pörgősebb, igazi nagy világváros... és a tél ugyan ott keményebb, de elég sok ember lakik ott is, akik túlélték már párszor. Mára már belenyugodtam, keresgélek a neten mindenféle információkat, képeket, lelkiekben készülődök és naponta többször végiggondolom mit hogyan csináljak, hogy minél zökkenőmentesebb legyen ez az elkövetkezendő költözős, házkeresős időszak.

Tehát kezdődik megint minden előről.. a nagy felfedezések... és ha már muszály a megszeretett barátokat itthagyni, talán találok majd ott is...

Pont ma került ez szóba és azt mondta a Gabi barátnőm: "ne aggódj, hátha találsz ott is egy marhát. "

Én erre: " Na de ekkorát? " :DDD     :( 

 

Világváros... erről a szóról mindig a 80 éves Metód nevű, Szlovákiában élő Magyar, Görög katolikus pap, jut az eszembe, aki egyszer régen a tenyeremből jósolt. Belenézett és részletesen elmondta az addigi életemet amin kicsit meglepődtünk, mert teljesen ismeretlen voltam neki, aztán sorolta a többit is:

" Egy világváros mellett fogsz élni..." 

Úgy látszik igaza volt. Kíváncsi vagyok, hogy a jóslata további részletei is beválnak e.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr531387650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása