Feliratok

2008.01.09. 22:58

 

Általában a webalbumba csak az uj képeket szoktam feltölteni, de most kivételesen mást is csináltam. A rolam készült képek alá irtam pár szot, igy már jobban lehet tudni, hogy melyik hol készült, némelyikhez megjegyzéseket füztem...

 

Szerintem igy sokkal élvezetesebb nézegetni, ezután már minden frissen feltöltött kép alá fogok irni valamit :) A többi album ( Dubai és Vancouver) képeihez még nem irtam, de igérem folyamatosan teszegetem majd azt is :) Ahhoz, hogy láthassátok is a feliratokat, csak itt a blog oldalán elhelyezett, rolam készült slideshowra kell kattintanotok kétszer, akkor kinyilik a webalbum ablaka és ott azonnal megtalálhatjátok a képek alatt :) Ha végignéztétek és még szeretnétek képeket nézegetni, esetleg unja valaki a ( az amugy gyönyörüséges pofikám :DDD ) rolam készült képeket, az kattintson nyugodtan a Mariann nyilvános galériája, vagy angolul: Mariann's public gallery-ra és ott megtalálhatja a nélkülem készült Dubai, vagy az uj ( de szintén nélkülem készült) Vancouveri fotokat is. :) Aki pedig engem szeretne sokáig nézegetni, annak meleg szivvel ajánlom ismételten a rolam készült képek nézegetését, immár feliratozva :DDD

 

Szoval az eddigieknél kellemesebb és szellemesebb  képnézegetést kivánok! :DDD

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr96291504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása