Pöcök

2008.10.17. 02:43

 

Már több mint egy hónapja visszajöttünk Vancouverbe. Az érkezésünk óta nem nagyon unatkoztunk, mindig elfoglaljuk magunkat valamivel szokás szerint. Az egyik új dolog az életkémben, amit nyugodtan nevezhetünk hobbinak is, egy fényképezőgép. :) Egy kicsit más, mint az átlagos gépek, ez egy "félprofi" fényképezőgép: Nikon D300, AF-S DX VR 18-200 mm-es lencsével.  Ez a gép már tud valamit, éppen ezért megérdemli, hogy megtanuljam kezelni, megtanuljak rendesen fényképezni. :)))

 

Teszem is nagy örömmel amikor csak tehetem, sajnos az időjárás sem mindig kedvez legújabb tevékenységemnek, de azért gyakorolgatok. Már van is egy kitűnő modellem, aki mindig kéznél van és sosem nyávog, hogy nem lesz előnyös a fotó. :D 

 

A róla készült képeket feltöltöttem egy webalbumba, amit  ide kattintva  lehet megtekinteni. :)

 

Aztán kiválogattam pár képet és egy zenét, amiket egy videószerkesztő programmal összegyúrtam és ez lett belőle:

 

Kéretik hangosan és a végéig megnézni, lehet teljes képernyőn is, a youtube-on pedig magas minőségben. Katt a videóra!

 

 

A másik újdonság, hogy Papi unszolására kísérleti jelleggel ugyan, de lecseréltem a szerelmetes laptopomat egy fehér Macbookra. Szép is, jó is, okos is, de azért én sajnálom a régit. Különösebb problémája nincs is szegénynek, csak (ahogy Papi mondaná) elég az, hogy windows-os, valószínűleg ezért is kapcsolódott sokszor nehezen a netre. :( Azt, hogy melyiket fogom a későbbiekben használni, majd meglátjuk, a vak is aszonta...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr55718117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása