A NÖ

2008.08.03. 18:58

 

Mostanában nagyon keveset irok ide. Ma például elkezdtem olvasni egy könyvet, Dr Csernus Imre A NÖ c. könyvét. Már nagyon régota kiáncsi vagyok erre a könyvre és most kb. a felénél tartok, valoszinüleg még ma kiolvasom. Aztán mégegyszer...  Nem tartom elhamarkodottnak leirni már most sem, hogy mindenkinek ajánlom és nem csak nöknek!

 

Én alapvetöen egy öszinte ember vagyok, tudom, hogy nem vagyok tökéletes és igen, vannak problémáim is, de ki az aki tökéletes és akinek nincsenek problémái? Viszont én megprobálok javitani magamon és a dolgokon is egyaránt, a hibákat megprobálom felismerni és kijavitani. A Csernusdoki könyvei ebben nagyon jo segitségnek bizonyulnak. Már most, hogy a felénél tartok, egy kicsit le kellett tennem, mert egyszerre nagyon tömény és sok volt, mondhatni sokkolt amit eddig olvastam. Ezt a könyvet nem csak elolvasni kell, hanem megérteni és ami a legnehezebb: felismerni saját magam benne. De nem ám ugy ahogy én szeretném látni saját magam, hanem igazán...

 

Ezeket a könyveket nem egy "leányálom" elolvasni, megérteni, felfogni, átérezni. Sokszor fájdalmas lehet az utazás és bizony hatással van az ember életére, környezetére is egyaránt. De ez a jo benne, igy tudok javitani magamon és az életkémen, hogy jobb, szebb és boldogabb legyen, mégha néha fáj is a változás. Hosszutávon mindenképpen megéri, mert az ember, a személyiség igy tud igazán és hatékonyan fejlödni, okosodni. :) 

 

Egyszer egy levélváltás alkalmával igy bucsuzott tölem a Doki: Jo utazást! Ezen elmosolyodtam. Nem utaztam sehová. Nem azt irta, hogy kellemes utat, vagy szép napot... Ebben a kivánságban benne van sokminden: Tudja, hogy hol tartok, mit akarok és hogy nem lesz egyszerü, de nekem magamnak kell megtennem a sokszor fájdalmas lépéseket, hogy elérjem a célomat. Ehhez ad Ö egy kis segitséget azoknak, akik elfogadják. Én elfogadom. :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolodom.blog.hu/api/trackback/id/tr40598742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása